Endüstriyel tarıma yenik düşmüş, çok az bulunan leziz "pembe domates"in doğal yöntemlerle çoğalması düşüyle, bir İstanbul apartmanında Avniye ve Mehmet Tansuğ'un başlatıp, dostlarına yaydığı "evde yetiştirme serüvenleri"nin kısa sürede tüm yurda yayılmasıyla ülke çapında 1500 üye sayısını aşmış sosyal bir ağdır.
Cool
PEMBE DOMATES AĞI

22 Haziran 2007 Cuma

MERSİN'Lİ MİNİK PEMBELER


Minik pembelerim artık yerlerine tamamen alışmış göründüler bana. Birkaç arkadaşın Mersin Kazanlı'dan SN Ali Kayhan'dan değerli üyemiz Sn Selim Güleç aracılığıyla edinilen tohumlar ve o tohumlardan çıkan fidelerden yana dertli mesajlarını okumuştum. Çimlenmediklerini yada çimlendikten sonra büyümediklerini belirtmişlerdi. Benim yetiştirdiğim miniklerde mersin'li tohumlardan çıkanlar ve daha önce tohumdan üretim yapmamama rağmen sanırım herhangi bir gelişme sorunu yaşamıyorum. Bu resim bugün çekildi ve artık en azından gelişmelerini daha iyi anlayabilmek için haftada bir resim çekip buraya koyacağım. Hergün gördükçe gözünüz alışıyor ve ne kadar geliştiklerini anlamak zor oluyor.

0 yorum: